Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Mechanik - 7 2 - Szczęśliwy traf - 7 3 - Trauma - 7 . 4 - Połączenie - 6 5 - Obłąkani - 6 6 - Bejrut - 6 . 7 - Razem i oddzielnie - 5 8 - Transsiberian - 5 . 9 - Zniknięcie na 7. ulicy - 4 . 10 - Dziewiąta sesja - 2 .