W kinach na całym świecie rekordy popularności bije "Spider-Man: Poprzez multiwersum". Jak się jednak okazuje, nie jest to jedyna w tym roku animacja Sony, której bohaterem jest Miles Morales. Drugą studio zaprezentowało światu na festiwalu filmów animowanych w Annecy. Ataki paniki Spider-Mana
Projekt nosi tytuł
"The Spider Within: A Spider-Verse Story" i jest to krótkometrażowa animacja. Oficjalne zdjęcie znajdziecie poniżej:
Film powstał w ramach programu Sony Pictures Animation, Sony Pictures Imageworks i Empowering New Storytellers, której celem jest wspieranie nowych talentów filmowych z niedoreprezentowanych grup społecznych.
Reżyser Jarelle Dampier i scenarzystka Khaila Amazan otrzymali carte blanche. Mogli więc opowiedzieć dowolną historię rozgrywającą się w Spider Verse. Postanowili więc poruszyć temat
problemów ze zdrowiem psychicznym, które w postpandemicznej rzeczywistości stały się plagą wśród młodzieży.
W filmie "The Spider Within: A Spider-Verse Story" Miles Morales dostaje ataku paniki związanego ze szkołą, egzaminami i związkami. Jego lęki manifestują się w formie czarnej postaci stanowiącej jego alter ego oraz całej masy wyimaginowanych pająków, które panoszą się w jego pokoju.
"Spider-Man: Poprzez multiwersum" bije box office'owe rekordy
Tymczasem pełnometrażowa animacja
"Spider-Man: Poprzez multiwersum" okazała się triumfem animowanego studia Sony. W Ameryce
film potrzebował zaledwie dziewięciu dni, by pobić końcowy rezultat "Spider-Man: Uniwersum" (190,2 mln dolarów). Obecnie ma na swoim koncie ponad 225 milionów dolarów.
Na świecie wkrótce również pokona jedynkę. Obecnie
"Poprzez multiwersum" ma już 164,5 mln dolarów, podczas gdy finalny rezultat
"Uniwersum" to 185,3 mln dolarów.
Globalnie
nowy "Spider-Man" jest już czwartą najbardziej kasową produkcją Sony Animation z kwotą 390 mln dolarów. Lepiej sprzedały się tylko:
"Smerfy" (563,7 mln dolarów),
"Hotel Transylwania 3" (527,7 mln) i
"Hotel Transylwania 2" (469,7 mln).
Zwiastun "Spider-Man: Poprzez multiwersum"